In november 2022 vroegen we je hoe tevreden je bent met onze dienstverlening. Dit onderzoeken we elke paar jaar. Deze resultaten nemen we mee om de dienstverlening nog beter af te stemmen op jouw wensen.
Je bent( zeer) tevreden over onze dienstverlening
6.480 mensen ontvingen een uitnodiging voor dit onderzoek. In totaal zijn er 1.055 enquêtes ingevuld (16,3% van de 6.480 mensen vulde de enquête in). Maar liefst 86% is (zeer) tevreden over de dienstverlening (82% in 2019). En over de contactpersoon bij Werk en Inkomen is 94% (zeer) tevreden (82% in 2019).
94 procent is blij met klantregisseur
Je geeft aan (zeer) tevreden te zijn over jouw klantregisseur (85%). Met name over de bereikbaarheid (90%) en hun inzet (gemaakte afspraken, begeleiding, ondersteuning, respectievelijk 89%-85%). We werken sinds 1 januari 2020 met klantregisseurs. Daarom stelden we hier voor het eerst vragen over.
Verbeterpunten
Persoonlijk contact en aandacht hebben voor jouw verhaal komt naar voren als het belangrijkste aandachtspunt. Ook is er behoefte aan duidelijke informatie en procedures. Daar hebben we al stappen in gezet met onze nieuwe website www.werkeninkomentilburg.nl, door klanten mee te laten kijken naar de leesbaarheid en meer beeldmateriaal te gebruiken om procedures te verduidelijken.
We bedanken je voor het invullen van de enquête en we zijn blij dat zoveel inwoners tevreden zijn met onze dienstverlening.